Fogyni akarok

Mindenkinek, aki túlsúllyal küszködik, gyakran próbál fogyókúrázni szinte eredménytelenül. Aki nem tud eligazodni a sokféle "tuti" módszer között. Akinek nincs pénze drága fittnesz termekbe járni, vagy túl szégyenlős ilyen helyen mutatkozni. Aki az egészségét is figyelembe akarja venni a fogyókúra közben.

Utolsó kommentek

Vajon hányan vannak?

2007.10.05. 10:28 :: gondolkodom tehát vagyok

Vajon hányan vannak azok, akik már rájöttek arra, hogy pusztán gyógyszerekkel, táplálkékiegészítőkkel nem lehet tartós eredményt elérni. Akármennyire is fáj, neki kell állni mozogni!
De aki már jelentős súlytöbblettel küszködik nem szégyenli-e magát amikor lemegy egy kondi- vagy fittneszterembe, és mindenki azt látja, hogy itt-ott éppen hogy buggyan ki egy-egy hurka a póló alól, hogy két mozdulat után alig kap levegőt, stb.
Vagy egyszerűen nincs pénze megfizetni rendszeresen a fittneszterem bérletet, a személyi edzőt.
Ezek az emberek hányan lehetnek? Szerintem sokan. Én személyesen is ismerek párat.
Ők mihez kezdjenek folytassák egész életükben a fogyókúrát, sanyargassák magukat?
Vagy törődjenek bele, hogy örökre kövérek maradnak?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyniakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr83186791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éva a testszobrász · http://www.cellulitisz.blog.hu 2007.10.19. 23:25:02

Mintha rólam írtál volna.
2 hete nekiláttam tornázni, hogy fogyjak. Na éppen nem szakadok bele.

Edzőteremben még nem voltam. Egy bizonyos súly felett már mindegy, ki mit gondol. A kánikulában már látták a kibuggyanó hurkáimat, innentől már mindegy.

És dehogy leszek én örökre kövér! Nem is kell annyi sanyargatás. Kezdem élvezni a mozgást.

Szerintem aki valóban le akar fogyni, az le is fog fogyni.

A klasszikus fogyókúra pedig kínzás és még csak nem is hatásos (hosszútávon).
süti beállítások módosítása